jueves, 16 de febrero de 2017

Dies i dies monòtons...

Fa molts dies que no escric el que passa per Hogwarts... ho sé, he estat esperant que passara alguna cosa "acadèmicament interessant", però no, no hi ha sort.

La veritat és que cada dia que passa en aquella escola de màgia, estic més contenta i agust. Però, portem uns dies molt monòtons... sempre fent el mateix. Això sí, la classe de 2n d'arts obscures cada dia em sorprèn més. He descobert una petita Hermione que s'indigna amb les injustícies del món, i això és una meravella entre tants petits mags sense ganes d'aprendre...

Com deia, aquests dies han sigut prou iguals: lectura i tertúlia amb 2n d'arts obscures, barbarismes, debat amb 1r de màgia no obligatòria i... exàmens!!! Estava totalment convençuda que a Hogwarts no feien aquestes proves... però sí... i a més de lectura! (1r de màgia no obligatòria).

Després de passar tot el matí vigilant que ningú copiara i responent preguntes com: Se escribe "s'ha casa" ? i quasi morir d'un infart... vaig arribar a la conclusió que els temps han canviat i no tenir televisió en valencià ens ha fet molt de mal... sis anys després que jo estaguera asseguda en el seu lloc i el nivell ha caigut en picat.

Mira si el dia fou dur que vaig estar malalta tot el dia i ahir no hi vaig poder anar... el millor de tot és que m'han dit que preguntaren per mi, i la veritat és que això anima!

No hay comentarios:

Publicar un comentario