miércoles, 1 de febrero de 2017

Dia 1...

Hui ha sigut el meu primer dia com a alumna de pràctiques a Hogwarts, l'escola on treballen per encanteris i estudien màgia.

El Hogwarts Express m'ha deixat de bon matí sola, rodejada de boira i adolescents amb maletes plenes de llibres d'encanteris. Com sempre, el gps del meu mòbil ha decidit deixar-me tirada, però el meu instint de muggle m'ha dit que seguira als joves mags, i així és com he arribat a Hogwarts.

Una vegada allí he conegut al que serà per a mi Severus Snape, (o com ell es feia anomenar en la seua època: Adso Melk) atent en cada pas que pegue i cuidant que siga una bona muggle en pràciques.

Hui he conegut als nens de segon d'arts oscures, uns petits mags que són "lo milloret de cada casa", però m'han guanyat, tot s'ha de dir,

Al curs de primer de màgia no obligatòria, ens ho hem passat de meravella. Han  fet un debat en dos grups de tres (a favor i en contra) i una moderadora, sobre el veganisme. Genial! els joves mags han pogut expressar-se en Parsel (valencià), durant 50 minuts. La jove maga que prové d'un país molt molt llunyà on és hivern quan ací és estiu i al contrari... ha demostrat el seu domini increïble de la llengua Parsel. 

He conegut també a Hagrid, el conserge, qui m'ha fet sentir com a casa! i al qui serà el meu Sirius Black (sense ser presoner), ja que m'acollirà també en algunes de les seues classes.

No ha sigut un dia molt intens, espere poder continuar escrivint tot allò que em passe a l'escola de màgia, i que finalment puga convertir-me en una maga extraordinària com els que hi treballen allí.


No hay comentarios:

Publicar un comentario